Fulde navn : Gareth Syker Race : Menneske Antal indlæg : 11 Job : Guitarist og sangskriver i band
Emne: Plot-up med Gareth Tors Dec 10 2015, 18:09
„An eye for an eye ends up making the whole world blind.“
Gareth er ret ny, så han søger alt, der er i tankerne. Det, han aller mest ku' bruge lige nu, det er: - En bedsteven/inde, han har kendt længe - Bandmedlemmer - forsanger, trommeslager, guitarist - En, der har følelser for ham, som han ikke kan gengælde - Barndomsven/inde, som han har kendt siden fødslen - Ukendt onkel, han kommer til at knytte sig til - En kommende flirt, som han screwer op
I kan høre lidt om ham her: Gareth, han er en lidt atypisk skikkelse. Da han var yngre var han en utrolig populær knægt, men med årene skubbede han det fra sig, da han ikke fandt det særlig charmerende eller tiltrækkende, at være. I stedet begyndte han at leve mere indeni sig selv, bruge sine øjne til at observerer omverdenen og sine hænder til at skrive velovervejede sangtekster og kører fint hen over guitarens hårde strenge. Det er det, han er mest glad for nu - at lave musik og hænge ud med sit band. I skolen spiller han også lacrosse, men det er mest for at få ekstra points af lærerne - ikke fordi, at han synes det er særlig sjovt eller spændende. Han ved godt, at Beacon Hills ikke er en helt normal by. En aften, da han var fjorten år, havde han set en pelset skikkelse løbe i gevaldig fart hen over vejen på fire ben, som om det var en hund, men det lignede langt fra en hund. I stedet for at bilde sig ind, at det ikke var noget specielt, begyndte Gareth at skrive sange om de mærkelige væsner og hændelser, der skete i byen, for han var langt fra indbildsk. Det er ikke noget, han graver i, men han lader sig inspirerer og holder øjnene og ørerne åbne. Han har ikke mange venner, men dem han har er nogen, som han holder af og bruger stort set alt sin tid på. Han er ret loyal, selvom, at man måske ikke skulle tro det ved første blik. Når han er ude og spille med sit band kan han godt finde på at hooke up med nogen piger, han ikke kender, men et fast forhold, det har han aldrig prøvet før, og er heller ikke noget, han er særlig god til, for romantisk det er han overhovedet ikke. Han snakker lidt mindre end gennemsnittet, men det betyder ikke, at han kan have nogen hårde, onde ord liggende på tungen. Pisser man ham derfor af er han ikke bange for at bruge nævner eller såre vedkommende verbalt - det er han yderst god til - hvilket har gjort, at han har et par fjender her og der.
Erica
Fulde navn : Erica Valerie Petrova Race : Kitsune - Thunder. Antal indlæg : 14 Job : Hun underviser på Beacon Hills Hight School.
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Tors Dec 10 2015, 19:47
Jeg er frisk!
Gareth
Fulde navn : Gareth Syker Race : Menneske Antal indlæg : 11 Job : Guitarist og sangskriver i band
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Tors Dec 10 2015, 20:29
Fedt, man!! Har du noget i tankerne?
Darina
Fulde navn : Darina Tala Petrova Race : Varcoyote Antal indlæg : 49 Job : Studerende på Beacon High.
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Tors Dec 10 2015, 21:52
Jeg er frisk på et eller andet :-P
Erica
Fulde navn : Erica Valerie Petrova Race : Kitsune - Thunder. Antal indlæg : 14 Job : Hun underviser på Beacon Hills Hight School.
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Fre Dec 11 2015, 07:24
Tænkte måske bandmedlem eller bedste venner - or both, ved der er aldersforskel men det li meget xD
Evelyn
Fulde navn : Evelyn Van Dyke. Race : Banshee. Antal indlæg : 21 Job : "Ny" elev på Beacon High. Citat : Don't you hear it?
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Lør Dec 12 2015, 12:15
Jeg kunne godt være frisk
Jeg tror, at Eve ville gøre sig rigtig godt som forsanger, eftersom hun elsker at synge og egentlige er temmelig god til det… MEN! Hvis du læser hendes baggrundshistorie, så kan nok se, at hun har dårlige minder med det. Jeg er faktisk ikke helt sikker på, om en Banshee's "skrig" også kan tiltræde, hvis de eventuelt synger meget højt eller rammer høje toner, men da hun var barn skete det mest pga. hendes kropslige udvikling ^^
Dorothy
Fulde navn : Dorothy Hope Henderson Race : Menneske Antal indlæg : 10 Job : Intet job - got daddy's money Citat : "When in doubt; Peace and pout"
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Fre Dec 18 2015, 16:37
Jeg vil gerne! : )
Gareth
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Ons Feb 17 2016, 02:01
Erica: Han kunne godt bruge sig en bedsteven, hvis du stadig er frisk på det. Så længe hun kan bære over med en lidt mærkelig dreng, der ikke råber op som de fleste mandlige skikkelser.
Darina: Fedt!! De går jo på samme skole, så de må vel kende hinanden på én eller anden måde. Måske var de rigtig gode venner, da de var mindre, men så lavede Gareth et eller andet lort, og nu hader hun ham? Det kunne vi få et ret sjovt plot ud af, tror jeg.
Evelyn: DET KUNNE VÆRE SÅ FEDT MED EN FORSANGER! Sorry for caps, ahaha. Altså, det gør ikke noget, at hun får skreget ret højt engang imellem, for det er trods alt ret rocket, det musik, de spiller, så det ville sikkert bare give et fedt twist til musikken!
Troye: Uhh, jeg tror, at Gareth og Troye faktisk ville kunne blive ret gode venner. Måske, så kunne Troye være Gareths "bedre halvdel", der ligesom får ham til at socialere nogen gang, og når han bliver lidt for hidsig, så får Troye dæmpet ham ned?
Evelyn
Fulde navn : Evelyn Van Dyke. Race : Banshee. Antal indlæg : 21 Job : "Ny" elev på Beacon High. Citat : Don't you hear it?
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Ons Feb 17 2016, 15:04
Haha, awesome! Som sagt, hvis hun synger højt nok eller måske endda bare lader sig rive med, så kan der jo ske uheld, men jeg er sikker på, at hun vil gøre et forsøg!… Hvis Gareth altså kan overtale hende?
Vi kunne eventuelt starte et emne, hvor Gareth tilfældigvis hører hende synger, hvorefter han forsøger at lokke hende med i bandet? Han går vel i skole, right? xD
Gareth
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Ons Feb 17 2016, 15:12
Perfekt!
Hahah, det er faktisk en mega god idé, lad os gøre det! Og jo, han går i skole.
Evelyn
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Ons Feb 17 2016, 15:14
Super! Har du lyst/mulighed for at lave eller skal jeg? ^^
Btw, det emnet behøves jo ikke nødvendigvis være på skolen, men det var i hvert fald et sted, hvor de sandsynligvis kunne støde på hinanden xD
Gareth
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Ons Feb 17 2016, 17:27
Hvis du kunne oprette det, ville det være skønt! <3
Evelyn
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Ons Feb 17 2016, 18:10
Jeg er faktisk lige rendt ud af døren (skriver fra mobil xD), så jeg kan ikke love, at det bliver i dag, men jeg skal gøre mit bedste!
Gareth
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Ons Feb 17 2016, 20:15
Det er skam helt i orden, - tag din tid! ((:
Evelyn
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Ons Feb 17 2016, 23:34
Thanx :3
Evelyn
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Tors Feb 18 2016, 01:46
Here ya go! Håber, at det kan bruges!… Det blev lidt langt xD
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Søn Feb 21 2016, 20:44
Det er perfekt! Svarer straks! xD
Evelyn
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Man Feb 22 2016, 14:17
Awesome! xD
Darina
Fulde navn : Darina Tala Petrova Race : Varcoyote Antal indlæg : 49 Job : Studerende på Beacon High.
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Man Mar 21 2016, 19:38
Gareth skrev:
Darina: Fedt!! De går jo på samme skole, så de må vel kende hinanden på én eller anden måde. Måske var de rigtig gode venner, da de var mindre, men så lavede Gareth et eller andet lort, og nu hader hun ham? Det kunne vi få et ret sjovt plot ud af, tror jeg.
Ja, det er meget sandsynligt ;-) Det kunne sagtens være, og jeg er helt klart frisk. Skal vi så måske lige have fundet ud af hvad for noget lort Gareth lavede, inden vi starter et emne op?
Dorothy
Fulde navn : Dorothy Hope Henderson Race : Menneske Antal indlæg : 10 Job : Intet job - got daddy's money Citat : "When in doubt; Peace and pout"
Emne: Sv: Plot-up med Gareth Tors Mar 31 2016, 13:30
Gareth skrev:
Troye: Uhh, jeg tror, at Gareth og Troye faktisk ville kunne blive ret gode venner. Måske, så kunne Troye være Gareths "bedre halvdel", der ligesom får ham til at socialere nogen gang, og når han bliver lidt for hidsig, så får Troye dæmpet ham ned?
Det lyder perfekt! Det kan vi sagtens finde ud af! : D Og sorry for mit meget sene svar, wow!