Beacon Hills
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Admins
Admins:
Quick Links
Seneste emner
» Emnesøgning og plots, yes yes! :3
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeTirs Maj 29 2018, 16:43 af Darina

» Faceclaim Søgning
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeMan Maj 16 2016, 00:21 af Brook

» New friend or next meal? - Troye
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeFre Maj 13 2016, 20:15 af Fleur

» Not all fairies are made out of sugar (ÅBENT)
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeFre Maj 13 2016, 19:59 af Fleur

» Emnesøgning - D
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeOns Apr 13 2016, 23:23 af Darina

» Portalen
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeSøn Apr 10 2016, 13:31 af Gæst

» Plot-up med Gareth
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeTors Mar 31 2016, 13:30 af Dorothy

» The Maze Runner
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeTirs Mar 29 2016, 12:38 af Gæst

» Songbirds and bad boys - Gareth
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeMan Feb 22 2016, 16:02 af Evelyn

Mest aktive brugere
Darina
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Louie
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Arianna
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Evelyn
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Lucas
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Aia
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Erica
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Felicity
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Fleur
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 
Gareth
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_lcapHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_voting_barHjælp mig, bare nogen! ~ Darina I_vote_rcap 

 

 Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Louie
Admin
Louie


Fulde navn : Louie Hepburn
Race : Nyforvandlet, lille varulv
Antal indlæg : 36
Job : Arbejdsløs, men studerer
Citat : Don't let anyone drag you down. Be your own kind of hero!

Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Empty
IndlægEmne: Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina   Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeTors Dec 03 2015, 20:09


Flere hyl kunne høres igennem skoven den nat. Det var en kold torsdag aften, men vinden havde lagt sig. Den kølige luft bredte sig og det kunne tydeligt mærkes i vejret, at vinteren var godt og grundigt på vej. Lake Beacon lå helt stille, uden så meget som svage bølger. Lydene lød, som var de langt væk fra søen og gemte sig ude blandt de store træer og buske, godt ude i skoven. Et par løbende fødder kunne høres nærme sig søen. En svag knurren dukkede op og et par egern forlod straks skovbunden af forskrækkelse. En ung dreng kom løbende. Den sorte hue på hættetrøjen var trukket op over hovedet og hang fast ved hjælp af det krøllede hår, der stod ud til alle sider. Som morgenhår. Indenunder hættetrøjen, var drengen iført en grå T-shirt, som var blevet ramt af lidt mudder hist og her. Ligeledes var de mørke jeans heller ikke pletfrie af mudder, og de sorte sko var helt mudret til. Som om drengen havde vandret lige igennem sumpen.

Men der var noget helt galt. Dette var ikke en helt almindelig knægt på de sytten år. Nej, øjnene lyste af gul, voldsomme tænder var blottet fra drengens mund og ansigtet havde formet helt anderledes end et almindeligt menneskes. Drengen var en varulv. En nyforvandlet varulv, ude af stand til at kunne kontrollere sig selv. Så i stedet var han flygtet hjemmefra og ud i skoven. Dette var efterhånden fjerde-femte gang, at han havde forvandlet sig under en fuldmåne. En frygtelig ting, som ikke var spor sjov. Og det gjorde ondt. Dagen efter var forfærdelig. Han kunne intet huske og han var så træt, så øm over hele sin krop. Så denne nat var han flygtet ned til Beacon Lake, hvor han forhåbentligt kunne være i fred, ude af stand til at såre nogen eller lignende. Håbede han i hvert fald på. Man vidste aldrig med folkene i Beacon Hills.
Tilbage til toppen Go down
Darina

Darina


Fulde navn : Darina Tala Petrova
Race : Varcoyote
Antal indlæg : 49
Job : Studerende på Beacon High.

Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina   Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina Icon_minitimeTors Dec 03 2015, 23:05

Påklædning ➙ Kan ses her


Denne torsdag aften var ikke meget anderledes fra alle andre torsdag aftener. Darina gik sig en tur i skoven, ligesom hun ofte gjorde. Hun nød naturen, og havde tilbragt en hel del af sin tid i den igennem årene. Lige siden hendes evner først begyndte at manifestere sig. Hvilket havde været i de tidligere teenageår, omkring 13-års-alderen. Dette betød også, at Darina havde været en varcoyote i omkring fem år nu. Hun var født ind i en familie af disse, og derfor var hun ikke blevet forvandlet på grund af et bid fra en anden varcoyote på en fuldmånenat. Hun havde ganske enkelt bare en mor der var af samme race som hende selv. Og hendes mor før det var også en varcoyote. Det lå til familiens kvinder. Men fordi hun havde været det i et rimeligt stykke tid efterhånden, og desuden havde sin mor til at lære hende kontrol helt fra starten af, havde hun også fuldstændig lært dette udenad på nuværende tidspunkt i sit liv. Hun havde ikke længere nogle problemer, heller ikke på en fuldmånenat. I hvert fald ikke nogle store problemer, som ikke at kunne styre sin forvandling. Det krævede naturligvis stadig noget at kontrollere denne side af hende, når fuldmånen kom over dem, men hun kunne sagtens. Ligesom alle andre garvede varulve, varcoyoter og varjaguarer for den sags skyld. Alle væsner kunne lære kontrol, men det ville ofte tage en del tid. Hvor længe, afhang altid af ens personlighed, mentale tilstand og generelt bare hvem man var.
Darina huskede dog godt starten. Det var hårdt. Forfærdeligt og smertende, faktisk. Og derfor vidste hun også straks, at hun var nødt til at gøre noget, da hun fik hørte lyden af nogle vilde, løbende fødder, og derefter fik færten af en ung varulv. Da hun kom tæt nok på til at kunne se denne unge mand, var det tydeligt at han måtte være nyforvandlet. Han havde ingen kontrol, og virkede ikke rigtig til at forstå hvad der egentlig skete med ham. Han var forvildet. Derfor bevægede hun ham tydeligt og forsigtigt imod ham, så han ikke ville føle sig truet. Det var ikke hvad hun gik efter.
"Er du okay?" Det var et dumt spørgsmål, men det faldt vel bare enhver naturligt at spørge om som det første.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
 
Hjælp mig, bare nogen! ~ Darina
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Beacon Hills :: Uden for byen :: Skoven :: Lake Beacon-
Gå til: